آرمان خواهی

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۹:۰۱ ق.ظ

نامه ای به یک دوست

 

 

 

سلام سلمان جان   

میبینم که بعد از سال ها مبارزه انقلابی توی شیراز و دست پنجه نرم کردن با مشکلات این مردم ،راهی تهران شدی،خدا قوت.
از همان روز اول که باهات آشنا شدم ،حرف هات به دلم نشست چون از دل پر از دردت بلند می شد...
اون موقع که از زمین خواری آقا زاد گان این شهر و خوردن حق مردم می گفتی و صدات می لرزید کم کم شناختمت،اون موقع که از لابی مسئولین و سکوت آقایان می گفتی و اشک تو چشمات جمع می شد با روحیاتت آشنا شدم.
خداوند به وسیله رفاقت من با تو،بر من منت گذاشت و با گفتمان امام و انقلاب که قبل از آشناییم باهات کاملا از اون بیگانه بودم آشنا کرد،من خودم را مدیون سلمان کدیور می دونم...

می دونم که به خاطر وقایع آینده شیراز نگرانی،اما این تضمین را بهت میدم که تا جایی که بتونم و توان داشته باشم در راستای اهداف امام و انقلاب بایستم و مبارزه کنم و مقابل هیچ ظلمی سکوت نکنم....

اما توی این راه شدیدا به راهنمایی هات نیاز دارم...

داداشم تهرونی شدی ما رو فراموش نکنی ها....ما همیشه به یادتیم...

والسلام


پی نوشت:این نامه را خیلی جدی نگیرید چون واسه دل خودم نوشتم.

 

 

 



نوشته شده توسط هادی مسعودی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

نامه ای به یک دوست

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۹:۰۱ ق.ظ

 

 

 

سلام سلمان جان   

میبینم که بعد از سال ها مبارزه انقلابی توی شیراز و دست پنجه نرم کردن با مشکلات این مردم ،راهی تهران شدی،خدا قوت.
از همان روز اول که باهات آشنا شدم ،حرف هات به دلم نشست چون از دل پر از دردت بلند می شد...
اون موقع که از زمین خواری آقا زاد گان این شهر و خوردن حق مردم می گفتی و صدات می لرزید کم کم شناختمت،اون موقع که از لابی مسئولین و سکوت آقایان می گفتی و اشک تو چشمات جمع می شد با روحیاتت آشنا شدم.
خداوند به وسیله رفاقت من با تو،بر من منت گذاشت و با گفتمان امام و انقلاب که قبل از آشناییم باهات کاملا از اون بیگانه بودم آشنا کرد،من خودم را مدیون سلمان کدیور می دونم...

می دونم که به خاطر وقایع آینده شیراز نگرانی،اما این تضمین را بهت میدم که تا جایی که بتونم و توان داشته باشم در راستای اهداف امام و انقلاب بایستم و مبارزه کنم و مقابل هیچ ظلمی سکوت نکنم....

اما توی این راه شدیدا به راهنمایی هات نیاز دارم...

داداشم تهرونی شدی ما رو فراموش نکنی ها....ما همیشه به یادتیم...

والسلام


پی نوشت:این نامه را خیلی جدی نگیرید چون واسه دل خودم نوشتم.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۴
هادی مسعودی

نظرات  (۲)

۰۴ مهر ۹۱ ، ۱۳:۳۴ محمد حسن زاده
سلام. خدا قوت . خدا پشت و پناه همه رفقا!!
قربون خودتو دلت
پاسخ:
چاکر حاج عباس گل...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی