۶ مطلب در آذر ۱۳۹۱ ثبت شده است

وقتی به آثار و منویات امام خمینی(ره) نگاهی داشته باشیم،متوجه می شویم که ایشان نسبت به یک گروه یا تفکر،حساسیت فوق العاده و نفرتی شدید داشته اند خطرات این دسته را همیشه گوشزد کرده اند.به گفته امام،دنیای استکبار پس از اینکه از مبارزه رودرو با اسلام و جمهوری اسلامی نا امید شد،دست به دامن روشی به نام"نفوذ"شد،تا از طریق نفاق و ترویج تفکرات آمریکایی با لعاب اسلامی،ماهیت اسلام را از درون خالی کند و از همین طریق تفکرات خویش را جایگزین تفکرات اسلامی از نوع انقلابی قرار دهد.امام راحل نام این نوع اسلام ساختگی و تحریف شده را "اسلام آمریکایی"گذاشتند و در مقابل،همیشه مبلغ اسلام ناب یا اسلام انقلابی بوده اند.

مروجین اسلام آمریکایی معتقد به اسلام عبادی و فردی بوده،شعار جدایی دین از سیاست به بهانه اینکه دین فراتر از آن است که بخواهد در مسائل کثیف! سیاسی وارد شود سر می دهند.افرادی ترسو و منفعت طلب که مبلغ اسلام بی آزار و سکولاریزه بوده و همیشه برای حفظ جایگاه خود،به بهانه دین هرگونه ظلم و ستم به مظلومین را توجیه می کنند.

امام خمینی(ره)می فرمایند:امروز عده ای با ژست تقدس مابی چنان تیشه به ریشه دین انقلاب و نظام می زنند که گویی وظیفه ای غیر از این ندارند،خطر تحجر گرایان و مقدس نمایان احمق در حوزه های علمیه کم نیست.طلاب عزیز لحظه ای از فکر این مارهای خوش خط و خال کوتاهی نکنند،این ها مروج اسلام آمریکایی اند و دشمن رسول الله...ضربات روحانیت ناآگاه و آگاه وابسته به مراتب کاری تر از اغیار بوده و هست...خون دلی که پدر پیرتان از این دسته متحجر خورده است،هرگز از فشار ها و سختی های دیگران نخورده است...آن قدر که اسلام از این مقدسین روحانی نما ضربه خورده است،از هیچ قشر دیگر نخورده است و نمونه بارز آن مظلومیت و غربت امیر المومنین(ع)که در تاریخ بشر روشن است.

روحانیت وابسته یا همان آخوند آمریکایی کسانی هستند که احکام نجاست و طهارت و ثواب حضور در مسجد و تکفیر بد حجاب را از بس که بر روی منبر رسول الله گفته اند،کاملا از بر بوده،تسلط کامل دارند،اما هرگاه اسم مسئولیت های اجتماعی به میان می آید یا بویی از مبارزه و خطر به مشام می رسد،سکون تمام وجودشان را فراگرفته و تنها عملی که انجام می دهند سکوت است.

زبان حال این افراد مانند کسی است که نذر کرده بود اگر فتنه حسین بن علی(ع) بخوابد و یزید پیروز شود چندین مسجد در کوفه بسازد!

این متحجرین با دید قشری که به دین دارند،با تکه تکه کردن اسلام و ایجاد بدعت در آن،تعالیمی که پیامبر اکرم(ص) به خاطر آن مبعوث شدند را به قتلگاه برده و سپس با هم حجره ای خویش راجع به حکم ریخته شدن خون مگس روی لباس تا صبح بحث می کنند.

عادت این نوع افراد است که افراد دغدغه مند و مبارز را تخطئه و شاید تکفیر کنند.برد فکری این آقایان به گونه ای است که منحصرا خود را مسلمان و شیعه واقعی می دانند.

اگر این روایت را که"حق هر مسلمانی بر گردن مسلمان دیگر این است که هیچ کس سیر نخوابد در حالی که برادر و خواهرش گرسنه باشند،سیراب نباشد در حالیکه برادرش تشنه باشد و..."برایشان بخوانی،با تعجب و عصبانیت به تو نگاه می کنند و حقارت آمیزانه می گویند:ما خود به این روایات مسلطیم،اما این ها مباحث سیاسی است که ما وارد نمی شویم،به نظر ما حدیث"نماز ستون دین است"برای ارشاد مردم کافی است!

در برابر آخوند های آمریکایی،آخوند های انقلابی قرار دارند که همیشه در خط مقدم جبهه اسلام علیه کفر و نفاق و تحجر قرار گرفته اند.آخوند انقلابی کسی است که هیچ گاه حاضر نیست به بهانه درس و اجنهاد،از مسئولیت های اجتماعی بزند،بزرگ ترین و هولناک ترین دره برای یک مسلمان از دید آخوند انقلابی،سکوت مقابل ظلم است.آب روحانیت مبارز هیچ گاه با مرفهین بی درد و مستکبرین حتی اگر ده ها بار به مکه و کربلا رفته باشند و ماه ها در حال اعتکاف باشند به یک جوی نمی رود.

به قول امام روح الله(ره)،روحانیت متعهد به خون سرمایه داران زالو صفت تشنه است و هرگز با آنان سر آشتی نداشته و نخواهد داشت.

و در آخر با کلامی از امام خمینی(ره)،مطلب را به پایان می برم:

" بزرگ‌ترین فرق روحانیت و علمای متعهد اسلام با روحانی‌نماها در همین است که علمای مبارز اسلام همیشه هدف تیرهای زهرآگین جهان‌خواران بوده‌اند و اولین تیرهای حادثه قلب آنان را نشانه رفته است ؛ ولی روحانی نماها در کنف حمایت زرپرستان دنیاطلب ، مروج باطل یا ثناگوی ظلمه و موید آنان بوده‌اند. "

اللهم ما بنا من نعمت فمنک


پی نوشت1:چه زیبا گفت شهید آوینی:"خلاف آنچه بسیاری می پندارند، آخرین مقاتله ما _ به مثابه سپاه عدالت _ نه با دموکراسی غرب که با اسلام آمریکایی است ، که اسلام آمریکایی از خود آمریکا دیر پاتر است . اگر چه این یکی نیز و لو "هزار ماه" باشد به یک "شب قدر" فرو خواهد ریخت و حق پرستان و مستضعفان وراث زمین خواهند شد"

پ.ی2:آقایان مسئول،مهدی هاشمی را که آزاد کردید،باشد،ببخشید سوالی دارم:تکلیف طلبه سیرجانی چه شد؟

پ.ن3:امروز توی دانشگاهمون همایش وحدت حوزه و دانشگاه داشتیم،از معدود دفعاتی بود که انقدر آخوند یک جا دیدم،واقعا چقدر مفید بود!!!!

پ.ن4:مسئول فرهنگ دانشگاهمون که یک آخوند هست و تا الان چند بار باهاشون به خاطر ضعف عملکرد و نظارت و ندادن اطلاعات شفاف به حقیر بحثم شده،اخیرا گفته اند که تا وقتی من توی این دانشگاه هستم نمی گذارم مسعودی با قلم نحس و نجسش توی دانشگاه کار کنه!!!...روحیه نقد پذیریتون را تحسین می کنم حاج آقا.

پ.ن5:از امام جمعه محترم مرودشت تنشکر می کنم که با اومدن به دانشگاه ما باعث شدن بالاخره ما رئیس دانشگاهمون را برای اولین بار توی نمازخانه در حال نماز خوندن ببینیم...آقای رئیس دانشگاه،ایدکم الله...

پ.ن6:جانم فدای بی بی رقیه...

بخوانید شعر زیبای برادرم پیمان خسروی

به خاطر ناراحتی که از عملکرد بسیج دانشگاهمون دارم خوندن شعر زیبای برادر گلم مهندس کدیور را پیشنهاد می کنم.

۱۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۱ ، ۲۱:۲۱
هادی مسعودی

بسمه تعالی

در پی آتش سوزی مدرسه ای در پیرانشهر،جنبش عدالت خواه دانشجویی کشور،برای اعلام اعتراض خود،طی یک حرکت نمادین،برای اینکه وزیر آموزش و پرورش طعم سرما و کمبود امکانات در مناطق محروم را بچشد،با رفتن به سازمان آموزش و پرورش،تصمیم داشتند یک عدد بخاری نفتی را به ایشان اهدا کنند.اما طی اخبار واصله،متاسفانه با برخورد زشت و زننده نیروی انتظامی مواجه شده،مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بازداشت می شوند.با اینکه ساعاتی بعد این دانشجویان عدالت خواه آزاد می شوند،اما جای این سوال باقی می ماند که آقایان نیروی انتظامی به چه حقی به خود اجازه میدهند که با دانشجویانی که دغدغه اصلی خود را همان دغدغه امام(ره)،یعنی مستضعفین و محرومین قرار داده و مطابق آن عمل می کنند این چنین برخورد کنند؟ 

مسئولین مربوطه به این موضوع واقف هستند که اگر قرار باشد با هر نوع انتقاد و اعتراض از جانب دانشجویان،که تنها آرمان خواهان جمهوری اسلامی هستند،این چنین برخورد شود،چه هزینه هایی به نظام تحمیل شده و چه بهانه هایی را دست دشمنان جمهوری اسلامی میدهد؟ 

دانشجویان عدالت خواه شیراز نگرانی خود را نسبت به آینده نیروی انتظامی و کل دستگاه های امنیتی اعلام کرده امیدوار هستند که این نوع از اعمال نابخردانه و ناجوانمردانه دیگر تکرار نشود.

 

والسلام علی من التبع الهدی

دانشجویان عدالت خواه شیراز


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۱ ، ۱۷:۱۳
هادی مسعودی

امروز روزی بسیار مهم و سرنوشت ساز برای آرمان های انقلاب و برهه ای تاریخی برای آزمون وکلای ملّت ایران از یک سو و فعالین دانشجویی از سویی دیگر  است.

امروز روزی است که جمهوریت نظام اسلامی، که در قالب مردمسالاری دینی الگوی منطقه شده است، به رای مجلسیان گذارده خواهد شد و این همان گذاره حیاتی‌ای است که ما، دانشجویان معتقد به جمهوری اسلامی و مردمسالاری دینی متجلی از انقلاب اسلامی را به اینجا کشانده است. دانشجویانی که دل در گرو آرمان های معمار کبیر انقلاب و خلف صالحش داده اند و هر گونه معامله  بر سر آرمانها انقلاب را هرگز تاب ندارند.

دانشجویان حاضر دراین اعتراض خودجوش هرگز با اصلاح قانون انتخابات مخالف نبوده و نیستند، بلکه آن را ضروری و واجب می پندارند، اما این به این معنی نیست که زیر بار هر نوع تغییر با لعاب اصلاح گری بروند.

اصلاح گری که انقلاب و آرمان های بزرگش را همانند هلوی پوست کنده ای در دهان برخی احزاب خاص و جریانات سیاسی مشکوک قرار خواهد داد؛ برای ما تفسیری جز افساد قانون نخواهد داشت.

قانونی که مخالف صریح قانون اساسی است و از سوی دیگر کم رنگ شدن نقش مردم در انتخابات را در پی خواهند داشت، بی شک ما حصلی جز لطمه شدید به اسلام و انقلاب را نخواهد داشت.

قانونی که با تصویبش رئیس جمهور آینده کشور را وارد زد و بند با جریانات قدرت جناح های خاص و طیف های معلوم الحال و مدیران کشور و نمایندگان می کند، چه مصلحت و اصلاحی را درخودش پیگیری می کند؟ آیا به راستی وکلای ملّت از این امر بسیار مهم بی اطلاعند یا خویش را به عدم اطلاع تعمدی مبتلا نموده اند؟

این قانون رئیس جمهور نظام را قبل از آنکه در مسند اجرایی قرار بگیرد، وام دار ده ها شخص و گروه و باند می کند، حال چگونه آنرا برای نظامی که داعیه استقلال کاندیدا ها را از باندهای قدرت و ثروت سر می دهد، تجویز می کنید؟ مگر همگی شما منتقد شیوه های انتخاب روسای جمهوری کشورهایی مانند آمریکا که به همین روش با وام داری از جریانات قدرت و ثروت انتخاب می شوند نیستید؟ پس چرا آنرا برای کشور عزیزمان که ثمره خون هزاران شهید و مجاهدت میلیون ها انسان است تجویز میکنید؟

جریان حزب الله دانشجویی ایرادات زیر را به این قانون وارد می داند:

۱- قرار دادن شروطی همچون تأیید ۱۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ۲۵ نفر از اعضای مجلس خبرگان و نیز سابقه ۸ سال نمایندگی یا وزارت یا معاونت رئیس جمهور باعث میشود عملا حکومت در اختیار عده‌ی خاصی از افراد قرار گیرد و این مخالف جمهوریت نظام و مردم‌سالاری دینی است. همچنین تایید ۲۰۰ نفر از مدیران حکومتی برای احراز مدیر و مدبر بودن نامزدها ، زد و بندهای خاص سیاسی و همچنین شیوع رانت خواری دولتی را در سطحی غیر قابل کنترل باعث می گردد.

۲- شروط تأییدیه از سمت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای مجلس خبرگان زمینه‌ساز بده‌بستان‌های نامشروع کاندیداهای ریاست جمهوری و در نهایت انتخاب افرادی شود که قدرت لابی‌گری بیشتری داشته باشند و بالقوه این طرح زمینه‌ساز شکل‌گیری حلقه‌های قدرت و ثروت خواهد بود.

از طرف دیگر این امر سبب بالا رفتن هزینه و همچنین مسابقه کسب قدرت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم می کند چرا که هرشخص با یک بار نماینده شدن، برای تمامی عمر می تواند محل رجوع باندهای قدرت و احزاب خاص شود و از این رهگذر موقعیت های شاذی به چنگ بیاورند.

۳- مجلس شورای اسلامی هر چند شأن نظارتی دارد ولی برای تأیید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری هیچگونه صلاحیتی ندارد؛  چرا که طبق قانون اساسی این وظیفه با شورای محترم نگهبان است که با نگاهی کامل مستقل به تایید یا رد صلاحیت نامزدها می پردازد. در ضمن امضا گرفتن یا نگرفتن از اشخاص سبب کسب یا رد صفاتی در نامزدها نمی شود. از سوی دیگر این امر با اصل تفکیک قوا نیز در تضاد است.

 با این حرکت قوه مجریه زیر سایه قوه مقننه می‌رود و این به نوعی تبدیل ساختار نظام به «دیکتاتوری پارلمانی» است که در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی باشد. اگر عده ای از آقایان به  دنبال نظام پارلمانی هستند قطعا روش مناسبی را برای خود انتخاب نکرده اند چه بسا که در اصل مناسب بودن این ساختار برای اداره کشور تردید وجود دارد.

۴- ایضا اختیارات اعضای مجلس خبرگان رهبری نیز که وظیفه‌شان تعیین رهبری و نظارت بر وی می‌باشد، با حیطه انتخابات ریاست جمهوری ربطی پیدا نمی‌کند.

۵-  پرداختن به این طرح در حالی که کمتر از هفت ماه به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است آن هم با قید دوفوریت این شائبه را ایجاد می‌کند که مجلس درصدد تاثیرگذاری باندی و حزبی و گروهی بر انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۹۲ است. اگر نمایندگان محترم از این طرح اهداف سیاسی ندارند اصلاح بندهای مسئله ساز را به زمانی دیگر و فرصتی وسیع تر و مناسب تر و به دور از شائبه های سیاسی موکول نمایند.

۶-  دخالت دادن نهادهایی مانند دادستانی و مجلس در امر اجرای انتخابات، به نحوی که  نقش وزارت کشور به عنوان مجری اجرای انتخابات زیر سوال برود باعث مشتبه شدن انتخابات های سابق کشور می گردد و از طرفی مغایر با قانون اساسی می باشد.

۷- نمایندگان مجلس شورای اسلامی اگر به فکر اصلاح قانون انتخابات هستند چرا برای هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری فکری نکرده‌اند که عدم مشخص بودن منابع آن همواره زمینه‌ساز فساد شده است و نیز شایسته‌سالاری را به مسلخ تبلیغات‌های افسار گسیخته برده است.

در پایان ما دانشجویان دوباره تاکید می کنیم که به هیچ وجه با اصلاح قانون مخالف نیستیم بلکه با بندهایی از قانون که زمینه های فساد نهادینه شده را ایجاد می کند مخالفیم و خواستار حذف آن هستیم.

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

جنبش عدالتخواه دانشجویی

۱۴ آذرماه ۱۳۹۱

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۱ ، ۲۳:۳۲
هادی مسعودی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۱ ، ۱۶:۱۷
هادی مسعودی

در زیارت عاشورا می خوانیم خداوند انتقام از قاتلین اباعبدلله(ع) در کنار امام عصر را روزی من کند.امام عصر(عج)،امام تمام زمان ها و مکان هاست.امام زمان(عج) در کنار انتقام از قاتلان و مقدمه چینان قتل امام حسین(ع)،از تمام کسانی که در طول تاریخ،مفاهیم و تعالیم حسین بن علی(ع) را به قتلگاه بردند هم انتقام خواهد گرفت.

فلسفه نهضت اباعبدلله(ع)،مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض و قیام برای برپاداشتن عدالت،مبارزه با اسلام تحریف شده و زنده کردن اسلام اصیل بود.

تمام انسان ها در طول تاریخ،اگر برای این آرمان ها مبارزه و زندگی کنند «یا لیتنا کنا معک» را عملی کرده،با سیدالشهدا همراه می شوند و هر قطره اشک آنها برای آن حضرت ثواب ها خواهد داشت.اما اگر کسی به هر اسمی و در هر منصبی،در راستای اقامه ارزش های کربلا مبارزه نکند و بیزاری نجوید،در صف عمر بن سعد خواهد بود.

"این کلمه «کُلُّ یَوْمٍ عَاشُورَا و کُلُّ أَرْضٍ کَرْبَلاء» یک کلمه بزرگى است که اشتباهى میفهمند. آنها خیال میکنند که یعنى هر روز باید گریه کرد! لکن این محتوایش غیر از این است. کربلا چه کرد، ارض کربلا در روز عاشورا چه نقشى را بازى کرد، همه زمینها باید آن طور باشند. نقش کربلا این بود که سید الشهداء- سلام اللَّه علیه- با چند نفر جمعیت و عدد معدود، آمدند کربلا و ایستادند در مقابل ظلم یزید و در مقابل دولت جبار. در مقابل امپراتور زمان ایستادند و فداکارى کردند و کشته شدند، لکن ظلم را قبول نکردند، و شکست دادند یزید را. همه جا باید این طور باشد. همه روز هم باید این طور باشد. همه‏ روز باید ملت ما این معنا را داشته باشد که امروز روز عاشوراست و ما باید مقابل ظلم بایستیم؛ و همین جا هم کربلاست و باید نقش کربلا را ما پیاده کنیم، انحصار به یک زمین نداشته؛ انحصار به یک افراد نداشته. قضیه کربلا منحصر به یک جمعیت هفتاد و چند نفرى و یک زمین کربلا نبوده. همه زمینها باید این نقشه را اجرا کنند، و همه روزها غفلت نکنند." (1)

و لعن الله شمرا به ما می آموزد که معیار حال فعلی افراد است،مهم نیست که در جنگ صفین تا مرز شهادت پیش رفته است،مهم این است که اکنون سر پسر پیامبر را جدا کرده است.

لعن بر شمر،تنها لعن بر یک شخص نیست،لعن بر یک شخصیت است.لعن بر تمام شخصیت هایی است که با وجود داشتن سوابق طولانی،اکنون از اسلام ناب فاصله گرفته حاضر است به خاطر مادیات هر عملی را انجام دهد،چنان تغییر کرده که به راحتی میتواند آرمان هایی که برای آنها جانباز شده است را لگدمال کند.

نباید گول اسم را خورد،ارزش اسم به مسمی آن است.این که اسم ما جزء نوکران و رعایای امام حسین(ع) است،برای هم نشینی با آن حضرت در بهشت کافی نیست.مهم نیت و عمل ما است.حب بدون عمل و معرفت هیچ ارزشی ندارد.حب باید باعث زنده شدن روح اسلام حقیقی در وجود ما شود.اگر همه ما را به اسم غلام سید الشهدا بشناسند،اما هدف نهضت آن حضرت را فراموش کرده یا آنرا به یک سری اعمال شخصی و عبادی خلاصه کنیم،قطعا از کسانی خواهیم بود که امام زمان از ما انتقام خواهند گرفت.شخصی آمد خدمت حضرت امیر(ع)،یک لبخندی زد،عرض کرد:یا امیرالمومنین!انی احبک من تو را دوست دارم.حضرت فرمود:و لکنی ابغضک اما من تو را دشمن دارم.گفت چرا؟فرمود:چون فلان کس احتیاج داشت به تعلیم قرآن و بر تو واجب بود که به او یاد بدهی،از او پول گرفتی(2).بنابراین هیچ منافاتی نیست که ما علی(ع) را دوست داشته باشیم اما عمل ما طوری باشد که علی(ع) ما را دشمن داشته باشد.

در زیارت عاشورا می خوانیم:فاسئل الله الذی اکرمنی بمعرفتکم و معرفة اولیائکم و رزقنی البرائة من اعدائکم،ان یجعلنی معکم فی الدنیا و الاخرة...

و درخواست کنم از خدایی که مرا گرامی داشت بوسیله معرفت شما و معرفت دوستانتان و روزیم کند بیزاری جستن از دشمنانتان را به اینکه قرار دهد مرا با شما در دنیا و آخرت...

سه مرحله را باید طی کرد تا در دنیا و آخرت بتوان هم نشین حسین بن علی(ع)شد:معرفت خود اهل بیت،معرفت دوستان اهل بیت،بیزاری جستن از دشمنان اهل بیت

یعنی ابتدا باید معرفت به اهل بیت داشته باشیم تا بعد بتوانیم با دشمنان آنان مبارزه کنیم و بجنگیم،در حالیکه ما انتظار داریم بدون طی سه مرحله،هم جوار ائمه(علیهم السلام) در دنیا و آخرت شویم و این محال است.

اللهم ما بنا من نعمت فمنک...

 

(1)سخنرانی امام 4/7/58

 

(2)ج3 تفسیر قرآن شهید مطهری

۹ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۱ ، ۰۷:۴۴
هادی مسعودی

با اتوبوس به سمت دانشگاه می رفتیم که متوجه شدیم راه بند است،خوب که نگاه کردیم پارچه ای سبز رنگ توجه ما را به خود جلب کرد،روی آن نوشته شده بود:"ما 9 ماه است که حقوق خود را نگرفته ایم".کنجکاو شدیم،به سمت جمعیت رفته پای صحبت چند تن از افراد آنجا نشستیم.در ادامه به تفصیل این قضیه می پردازیم.

کارخانه صنعتی آزمایش.این کارخانه واقع در شهر مرودشت در حدود 500 متری دانشگاه آزاد مرودشت قرار دارد.سر در این کارخانه حدیث "لیس الانسان الا ما سعی"جلب توجه می کند.

این کارخانه حدود 9 ماه می باشد که حقوق کارکنانش را پرداخت نکرده است و از 3 ماه پیش تعطیل شده است،نه حقوق کارگرانش را می دهد و نه آنان را بازنشسته می کند.

                                                       به گفته خود کارگران آنجا،برای رفع مشکلشان به همه جا رفته اند:استانداری،فرمانداری،دفتر امام جمعه... اما کسی به دادشان نرسیده است.

ابتدا این کارخانه زیر نظر سازمان صنایع ملی بوده،بعد از آن زیر نظر کانون بازنشسته کشوری قرار می گیرد،سپس کارخانه صنعتی پیام آنرا خریداری می کند.به گفته کارگران کارخانه آزمایش،هیئت مدیره کارخانه پیام سیاست گذار،برنامه ریز و همه کاره کارخانه آزمایش هستند و به نظر آنها مقصران اصلی این اتفاقات همین هیئت مدیره کارخانه پیام می باشند.

از نظر یکی از کارکنان آنجا این جریان،یک جریان اقتصادی نیست بلکه یک جریان سیاسی است،با این توضیح که بدلیل اینکه رهبری روی مسئله تولید ملی تأکید دارند،بعضی از مفسدین از بالا،قصد دارند با تعطیل کردن این کارخانه،باعث افزایش نارضایتی مردم و کاهش تولید ملی شوند.

آقای فرماندار مرودشت،جناب استاندار،نمی دانم در چه فکری به سر می برید،آیا مشکلات مردم دغدغه شما هم می باشد؟حداقل کاری کنید که ما احساس کنیم شما هم در بین مردم زندگی می کنید.جواب این کارگران مظلوم را چه کسی باید بدهد؟

آقایان مسئول مرتبط،آیا برایتان9 ماه حقوق نگرفتن قابل درک است؟خانواده های این قشر زحمت کش که همیشه پشتوانه اصلی انقلاب بوده اند،چه گناهی کرده اند؟

آیا این مدت زمان بیکاری،مسبب افزایش نارضایتی و بدین وسیله افزایش معضلات اجتماعی نیست؟

بی خیالی و بی مسئولیتی مسئولین مرتبط،فرماندار،استاندار،نمایندگان مجلس،مخصوصا نماینده مرودشت تا کی باید ادامه داشته باشد؟

آقایان مسئول،جلسات پی در پی و بی فایده شما،سودی به حال این کارگران ندارد،اگر واقعا نمی توانید در این باره کاری انجام دهید،طبق رهنمود امام روح الله پیشنهاد میکنم هر چه سریعتر از جایگاه خود استعفا دهید.ایشان فرمودند:

" و هان ! ای متصدیان و دولتمردان از رده به اصطلاح بالا تا پایین ، بهوش باشید که در دو راهی سعادت و شقاوت قرار دارید . طریق اعوجاجی ، شیطان است  و طریق مستقیما ، الله تبارک و تعالی .

توجه کنید و بسیار توجه که همه و همه در محضر مبارک حق هستند و اعمال قلبیه و قالبیه و خاطرات روحیه و لغزش های عملیه همه در حضور اوست . اگر به واسطه ی سوء مدیریت و ضعف فکر و عمل شما به اسلام و مسلمین ضرری و خللی واقع شود و خود می دانید و به تصدی ادامه می دهید ، مرتکب گناه عظیمی و کبیره مهلکی شده اید که عذاب بزرگ دامنگیرتان خواهد شد . هر یک در هر مقام احساس ضعف اراده از مقاومت در راه هواهای نفسانی ، بدون جوسازی ، دلاورانه و با سرافرازی نزد صالحان از مقام خود استعفا کند که این عمل صالح و عبادت است ."

و اگر هم موضوع را می دانید و تعمدا کاری نمی کنید،تسلیت خود را به امام و شهدا و مقام معظم رهبری اعلام می کنم،که مسئولین جمهوری اسلامی این چنین پس از 33 سال به قهقرا رفته و تمام ارزش ها را فراموش کرده اند.

در آخر این جمله امام خمینی(ره) را خطاب به تمام مسئولین،مخصوصا مسئولین مرتبط با موضوع عنوان شده یادآوری می کنم:

"خدا نیاورد آن روزی را که سیاست ما و سیاست مسئولین کشور ما پشت کردن به دفاع از محرومین و رو آوردن به حمایت از سرمایه دارها گردد و اغنیا و ثروتمندان از اعتبار و عنایت بیشتری برخوردار بشوند."

اللهم ما بنا من نعمت فمنک...


پی نوشت1:یکی از آقایون موتلفه،تازگی در مصاحبه ای،مسئله بدحجابی را بدتر از ربا و ناامنی مطرح کرده! ایشون را فقط به صحبت های اخیر رهبری(روحی له الفدا)ارجاع میدم.راستی مگر در احادیث نداریم شخصی که مرتکب ربا شود اعلام جنگ با خدا کرده است؟در کل ما نفهمیدیم این آقایون که انقدر دم از آقا می زنند منظورشان کدام آقا است؟

بخوانید تغییر یافته متن بالا در شیرازنا
بخوانید همین مطلب را در سایت جنبش عدالت خواه کشوری


این مطالب را هم پیشنهاد میدم بخونید:(+)  (+)  (+)  (+)

 

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۱ ، ۱۶:۱۲
هادی مسعودی